جمعه ٣١ شهريور ١٣٩٦
قوانین ارائه درخواست به مرکز زبان
 

 

قوانین ارائه درخواست به مرکز زبان دانشگاه

 

1- مراجعه حضوری دانشجو( همراه داشتن کارت دانشجو الزامی است).

2- مشخصات دانشجو بصورت کامل در قسمت بالای فرم درخواست نوشته شود(تاریخ درخواست- نام و نام خانوادگی-
     نام دانشکده- شماره دانشجویی- نام استاد- رشته تحصیلی )

3- لطفا در کادر مربوط به شرح درخواست "درخواست خود را خوانا و مختصر بنویسید.

4- از پشت برگه به هیچ عنوان برای نوشتن درخواست استفاده نکنید.

5- ساعت جوابدهی حضوری به درخواستها از ساعت 15- 8 روزهای شنبه تا چهار شنبه میباشد.

 

درخواستهای زیر در مرکز زبان مورد بررسی قرار می گیرند:

 

1- درخواست شرکت در آزمون معافی از پیش نیاز 1 و 2(طبق مقررات)

2- درخواست عدم شرکت در کلاسها با توجه به مقررات مربوط به اخذ واحد غیر حضوری.

3- درخواست تجدید نظر درخصوص نتایج آزمون تعیین سطح.(پس از مطالعه متن" نکاتی که دانشجویان جدیدالورود باید بدانند")

4- درخواست تجدید نظر به نتایج آزمون پایان ترم.

5- درخواست های مربوط به پیشنهادات آموزشی دانشجویان.

6- درخواستهای مربوط به شرکت درآزمونهای پیشرفته.

7- درخواست دانشجویان برای برقراری کلاسهای ویژه یا فعالیت تحت نظر مرکز.

 

لطفا درصورتی که اطمینان دارید که در اعلام نمره شما اشتباهی صورت گرفته است تقاضای تجدید نظر بدهید،در غیر اینصورت برای موارد زیر تغییری درنمره ایجاد نخواهد شد واگر ارفاق بیش ازحد مجاز به نمره شما شده باشد نمره اعلام شده به حد مجاز تقلیل می یابد:

 

1- تقاضای تجدید نظر به منظور افزایش معدل.                          

2- تقاضای تجدید نظر برای جلوگیری از مشروط شدن.

3- تقاضای رسیدگی به دلیل گرفتاریهای شخصی از قبیل بیماری،ازدواج ،عدم استطاعت در تامین مخارج تحصیل و غیره.

4- تقاضای تجدید نظربرای بهره مندی ازامتیاز های خاص.

5- تقاضای رسیدگی برای آنکه تحصیل دانشجو به درازا نکشد ویا مهمانی ایشان لغو نشود.

6- تقاضای ارفاق نمره بدلیل پر شدن سنوات دانشجو، تعداد بیش از حد مشروطی ویا اخراج دانشجو.

7- تقاضای افزایش نمره بدلیل قبولی در آزمون کارشناسی ارشد.

 

**مهلت ارائه درخواست  تجدید نظربه نتایج آزمون پایان ترم حداکثر یک هفته بعد از اعلام نتایح آزمون میباشد.